Friday, January 2, 2009
new home
Dah lama tak update...sowy ambk masa yg lama..sbb aku baru pindah rumah..jd internet blom msuk ke rumah baru lg..susah nk buat keje bila internet tak ada ni..huhu..harap-harap telekom buat keje cepat- cepat sikit...dah bohsan duduk di rumah ni.....tuk citer gud luck tam..aku tak dapat nk sambung lg...byk citer- citer menarik berlaku minggu ini..nnt ada masa dan internet dah ada kat rumah aku ley laa aku sambung balik citer gud luck tam tu...satu jer aku nk cakap..kelas hari jumaat pagi tadi.." dia memang nampak cantik... tetap macam biasa sukar melihat dia tersenyum...bila laa aku dpat melihat dia tersenyum...huhu..jumpa lagi..
posted by tam @ 7:23 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: tam
Home: Gurun, Kedah, Malaysia
About Me: This is me = Tam ( Nothing Special ) (V_V)
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links

ShoutMix chat widget
Template by
Blogger Templates
 
 
click here for free hit counter code
free url submission