Wednesday, February 25, 2009
antara khiri dengan cintanya
hari ini lambat lagi aku pergi ke kelas......cepat-cepat aku bersiap....aku tak nak terlepas peluang untuk melihat gadis itu...gadis yang setiap saat buat hati aku jadi tak tentu arah....sampai di kelas....pandangan mata aku mencari di mana gadis itu duduk....ermm ada pun dia...aku memandang nya....cantik dia hari ini..berbaju kurung biru...adoii....makin parah rasa hati ini...kenapa aku suka sangat pada dia....aku terus duduk di sebelah kawan aku..oii khiri..asal kau lambat hari ini....dino kawan baik aku bertanya..malas aku nak layan pertanyaan dino itu..aku terus fokus memandang dia..gadis yang menjadi pujaan hati aku ini..namanya...safina....cantik nama itu..secantik orangnya....khiri....khiri...aku baru tersedar dari lamunan nama aku di panggil...aku tercari cari siapa pulak yang panggil aku masa macam ni....baru nak sedap berkhayal...oii khiri... dino memanggil aku....encik zul panggil kau....yaaaaa encik zul....sedap berkhayal sampai saya panggil nama kamu pun tak dengar...kamu nak belajar ke kamu nak berkhayal..kalau nak berkhayal kamu boleh balik rumah saja....saya minta maaf encik zul....malu aku hari nii...hehe tapi aku tak kisah sebab masa encik zul bercakap dengan aku...sempat aku memandang safina dia senyum pada aku..rasa nak berguguran jantung ini.......saya nak kamu jawab soalan apa yang saya tulis di depan ni...baik encik zul..aku terus kedepan dan menjawab soalan yang diberikan...kamu nii bijak khiri tapi selalu bermain main didalam kelas...saya harap kamu berubah lah...kata encik zul pada aku...baik encik zul..saya minta maaf pasal tadi encik zul..lega aku soalan yang diberikan aku dapat menjawabnya...aku terus balik ketempat duduk aku..itu laa kau khiri selalu sangat berkhayal..nasib baik kau tak kena denda....hafiz menegur aku...hehe biasalah kata aku...pukul 1 kelas berakhir..khiri hari ini kau nak makan kat mana..?dino bertanya..tempat biasa dino....pendek saja aku menjawab...ok jumpa kau kat tempat biasa kata dino.... (Bersambung.. )
posted by tam @ 1:24 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: tam
Home: Gurun, Kedah, Malaysia
About Me: This is me = Tam ( Nothing Special ) (V_V)
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links

ShoutMix chat widget
Template by
Blogger Templates
 
 
click here for free hit counter code
free url submission