Thursday, February 5, 2009
Tam & friends...aku sayang kamu...
sayang kawan...bila ayat ini di ungkit bunyi nya tidak jangal..tapi bila diperkatakan dari sorang lelaki kepada sorang lelaki atau sebaliknya..buat orang rasa lain macam saja mereka ini..tapi pada aku...selagi niat hati itu betul dan tidak untuk yang bukan-bukan tidak salah untuk kata aku sayang kau kawanku..itu lah yang selalu di ungkapkan bila bersama kawan karib...bilamana berborak saja..akan berbunyi ayat sebab aku sayang kau...huhu...lebih lagi dengan kawan yang selalu saja bersama aku pergi kelas sama- sama...belajar sama-sama..keluar lepak sama-sama..wujud perasaan sepeti saudara kandung sendiri..itu namanya erti setia kawan..di waktu senang dan susah bersama..sentiasa menjadi pendorong pembangkit semangat..bila sorang kawan ada saja masalah..masalah itu di kongsi bersama...itulah bila mana diri masing-masing tiada teman istimewa untuk berkasih dan berkongsi cerita...kawan karib lah tempat untuk berkasih sayang..walaupun tidak seperti kasih sayang terhadap kekasih atau pun bahasa moden nya awek...
tapi kerna kasih sayang...kepercayaan..dan saling percaya antara satu sama lain..persahabatan yang bertaut itu semakin kukuh..persahabatan yang bermula dari zaman mula belajar sampai sekarang ini...itulah sebab aku selalu saja bersama kawan yang aku sayang ini...bukan maksudnya aku tak berkawan dengan orang lain..kawan ramai..tapi untuk memiliki kawan yang bernama sahabat..sukar sebenarnya..kawan untuk ketawa bersama memang mudah..tapi kawan dikala sedih..itu yang susah dimiliki...bila memilikinya hargailah..itu yang sentiasa aku harapkan..untuk menghargai..sahabat yang aku miliki..dan setiap yang menjadi kawan aku juga aku sayang kamu semua..aku sentiasa menghormati dan mengharapkan yang kita akan kekal berkawan untuk selamanya...

(O_O)
posted by tam @ 12:32 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: tam
Home: Gurun, Kedah, Malaysia
About Me: This is me = Tam ( Nothing Special ) (V_V)
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links

ShoutMix chat widget
Template by
Blogger Templates
 
 
click here for free hit counter code
free url submission