Saturday, February 7, 2009
Tam & friends.....cintaku dipermainkan


untuk yang kecewa dalam cinta...jangan selalu bersedih untuk cinta yang tak kesampaian...kerna itu bukan penamat sebuah kisah...dan gagal bukan bermaksud gagal untuk selamanya....yang penting sematkan dalam diri dan hati untuk menerima itu semua sebagai pengalaman yang berguna..pengalaman yang mendewasakan kita dari segi hati,emosi, dan tingkah laku kita...percaya setiap apa yang berlaku adalah ujian dari Nya....setiap yang berlaku pada kita setiap hari ada pro dan kontra nya....paling penting sekali terapkan dalam diri yang berlaku ini banyak hikmahnya...
tak kira apa pun pegangan agama kita....kita kena sentiasa percaya dan berdoa...tuhan akan sentiasa memberikan sesuatu yang terbaik untuk setiap kita didunia ini..

dan yang terakhir....kena terus berusaha mencari bukan hanya menanti saja...paling penting jangan terapkan dalam diri untuk mencari teman yang sempurna dalam semua segi...kerna itu adalah mustahil... kita bukannya sempurna dalam semua perkara...jika kesempurnaan itu yang dipentingkan cuba alihkan kesempurnaan itu pada kamu...adakah kamu sempurna..?
fikir-fikirkan lah kawan..

(O_O)
p/s maaf lah sound lagu ini kurang sikit....
posted by tam @ 12:12 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: tam
Home: Gurun, Kedah, Malaysia
About Me: This is me = Tam ( Nothing Special ) (V_V)
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links

ShoutMix chat widget
Template by
Blogger Templates
 
 
click here for free hit counter code
free url submission