Saturday, March 7, 2009
khiri dan cintanya ---- Kaulah hidup dan matiku


kau hadir dalam hatiku..
kau ujudkan rasa cinta..rasa sayang aku padamu...
untuk pertama kali kurasa...cinta yang sebenar-benarnya...

bagaimana harus kuluahkan perasaan ini padamu...
bagaimana harus ku buat kau tahu...yang aku menyintai kamu...

dikala ku dalam kekusutan....
senyum dan tawa mu..ku bayang...
buat ku rasa sedikit tenang...

aku mahu hidup bersama mu...
aku mahu menyanyangimu...
aku mahu menyintaimu...
sehingga ke akhir hayatku...

kelembutan dirimu...
kecantikan hati dan sikapmu...
kerna dirimu..telah bertahta didalam hatiku...

dan ku akui kau bukan pertama yang pernah ujud dalam hati ini...
namun ketahuilah untuk selamanya..kaulah insan yang terakhir yang ada didalam hati ku ini...




aku cinta pada mu....safina

khiri
posted by tam @ 8:44 PM  
2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: tam
Home: Gurun, Kedah, Malaysia
About Me: This is me = Tam ( Nothing Special ) (V_V)
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links

ShoutMix chat widget
Template by
Blogger Templates
 
 
click here for free hit counter code
free url submission